Dag 59: 01-03-2015

1 maart 2015 - Calgary, Canada

Opgestaan en gestudeerd voor mijn midterm van environmental management en sustainable development van morgen. Voor deze toets moeten we de context van de reading en het perspectief van de schrijver van 5 readings begrijpen. De toets zal over deze readings gaan, er zullen 5 vragen worden gesteld waarvan je er 3 moet beantwoorden. Het is best lastig om de 5 readings van elkaar te onderscheiden en te onthouden welke schrijven bij welke reading hoort en wat zijn mening is op het hele verhaal.

Na het studeren kwamen Peter, Krista en de kinderen terug van de kerk. De lunch klaar gemaakt en gegeten. Het waren broodjes hamburgers. Smiddags de taart aangesneden en taart gegeten. Daarna heeft Krista mij naar huis gebracht, onderweg nog even langs de supermarkt.

Eenmaal op campus aangekomen had ik nog een kwartier om te besluiten of ik naar de hockey wedstrijd wilde gaan. Besloten om toch te gaan, snel omgekleed en naar de bus gegaan. Hockey gekeken en terug naar huis nog een beetje gestudeerd en gaan slapen. Morgen de toets, spannend. Hoop dat ik alles goed onthoud.