Dag 109: 20-04-2015

20 april 2015 - Calgary, Canada

S'morgens naar de certificate ceremony geweest en daar mijn certificaat opeghaald voor het afronden van mijn semeseter. Daarna naar het administratiecenturm gegaan om mijn transcript van mijn cijfers gevraagd.

Naar huis gegaan en gestart met het pakken van mijn koffer en de was gedaan. Had net 50 cent tekort voor het wassen. Was altijd 3 wassen tegelijk, zwart, kleur en een hete was. Het kost 2,25 per wasbuurt en had 6,25. Haha dus moest ik mijn kaart bijvullen.

Met een creditcard kan je er niet kleiner dan 10 dollar opzetten. Toch maar gedaan, heb het nodig en dan was ik nog wel een keer extra voordat ik vertrek aangezien je het geld er niet terug af kan halen..

S' avonds naar weasselhead gegaan om samen nog een keer te eten met alle studenten, vandaag vertrekt Gabriella uit Peru terug naar huis. Na het eten snel naar haar huis gegaan en de koffers opgehaald en naar de bushalte gegaan.

De bus naar downtown genomen en in deze bus kwam ze erachter dan er nog wat dingen thuis lagen zoals een iphone oplader. Dus zodra ik wifi had in downtwn geprobeerd mensen te bereiken, Dhilery vroeg wat ik aan het doen was en ik was onderweg naar het vliegveld. Ze had ook wel willen komen schreef ze.

Dus uitgelegd dat er wat dingen waren achtergebleven in gabriella' s huis. Het  huis was open dus Dhilery daar naar toe gegaan de spullen opgehaald en ook met de bus naar het vliegveld gekomen. Vanaf downtown naar het vliegveld gegaan. Op het vliegveld gezeten en gekletst en de laatste bus terug naar huis gepakt. Rond 1 uur thuis en gaan slapen.