Dag 111: 22-04-2015

22 april 2015 - Calgary, Canada

Vroeg opgestaan om mijn cheatsheet te schrijven en nog even belangrijke dingen een keer extra door te lezen. Ook het filmpje over 6sigma gekeken. Daarna naar mijn toets gegaan die om 11.30 begint. De toets duurt 2 uur. Hij was niet zo moeilijk, dus ben benieuwd. Zal hem wel gehaald hebben. Heb niet de volledige 2 uur uitgezeten want had alles beanwoord en nog een aantal keer doorgelezen en gecontroleerd en had echt niets meer toe te voegen.. naar huis gegaan.

Heel mijn kmaer gestofzuigd en gestofd de badkamer schoongemaakt en de woonkmaer alle kastjes die ik gebruikt heb schongemaakt en gestofzuigd en gedweild.

Nu alleen maandag nog mijn deel van de koelkast schoonmaken en dan kan ik uitchecken. Ben blij dat ik het nu al heb schoongemaakt dat is weer minder werk met het uitchecken.

Daarna gekookt en besloten om naar de film te gaan, samen met Dhilery en Elyse Fast and Furious 7 gekeken. Het was niet druk in de zaal, we hadden een prima plek helemaal bovenaan. Om 12 uur terug thuis, er waren wat andere studenten in Dhilery's huis dus hun op mijn vlag laten schrijven. Daarna door Elyse terug naar huis gebracht en rond 1 uur gaan slapen.