Dag 110: 21-04-2015

21 april 2015 - Calgary, Canada

Naar de bieb gegaan om te studeren maar het was erg luidruchtig dus dit werkte niet zo goed, dan maar terug naar huis om daar te leren maar ik was erg moe dus eerst ff rusten. Na het rusten gestart. Het ging erg goed 3 hoofdstukken vd 5 gelezen. In tussen erachter gekomen dat ik om 2 uur een afspraak had met de physio en het was intussen bijna 5 uur. Gebeld en een nieuwe afspraak gemaakt voor donderdag.

Daarna naar een sushi restaurant gegaan en daar gegeten. Na het eten even gekletst bij Gabi thuis. Stond net op het punt om naar huis te gaan om verder te studeren want morgen is mijn toets en het is al 8 uur en moet nog 2 hoofdstukken lezen en mijn cheatsheet schrijven die ik mag gebruiken voor dit examen..

Er was een hockeywedstrijk op televisie, de playoffs zijn gestart en ik wil graag de wedstrijden van de Calgary Flames zien, dus mijn boeken opgehaald en terug gegaan en tussendoor in de pauzes een beetje gelezen.

Na de wedstrijd naar huis gegaan, het merendeel van de resterende hoofdstuken gelezen en gaan slapen. De wekker optijd gezet om nog verder voor te bereiden.