Dag 60: 02-03-2015

2 maart 2015 - Calgary, Canada

Vroeg opgestaan om nog zoveel mogelijk  alles een keer door te nemen voor de toets. Ik heb eerst nog een les voor dat de toets is. In deze les word de toets besproken waar ik zaterdag mijn cijfer van heb terug gehad. De les is voorbij, nu op naar mijn toets.

De toets duurt een uur. Het eerste half uur van de toets kon ik me niks meer herinneren, en als ik iets herinnerde wist ik niet bij welke reading het hoorde. Halverwege de toets begon ik eindelijk wat dingen te herinneren en kon ik gaan schrijven. Maar op een of andere manier wou het alleen maar in het Nederlands in mijn hoofd komen, wat best vreemd is want alle readings waren in het Engels en heb dus ook alles in het Engels gestudeerd. Uiteindelijk is het toch gelukt om wat op papier te schrijven.

Ik heb er niet echt een super slecht gevoel over maar ook weer niet supergoed. Eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik moet denken. De toets is voorbij, kan er niks meer aan veranderen, soms heb je zulke dagen erg vervelend maar niks aan te doen wachten op het resultaat dan maar.

Wel grappig, ik leverder mijn toets in en de docent zei van was oke he, ik wist niet zo goed wat ik moest antwoorden want de rest van de klas was ook nog toets aan het maken en wou niet hun verstoren.

Op naar het international office mijn vrijwilligerswerk gedaan. En daarna naar de les van project management gegaan. De les ging over een reading die we van te voren moesten voorbereiden.

Na de les naar de fitness gegaan. Voor de eerste keer gaan fitnessen, samen met cecy en joy. Er was een kluisje met een slot met cijfercode en normaal gezien kan je die gebruiken. Dus ik mijn spullen in het kluisje gedaan en dicht gedaan. Alleen bij dit soort slot kon je de code niet zelf instellen, er zit een code gekoppeld aan het slot. Iemand had dit slot dus achtergelaten. En dat wist ik niet, dus nu zitten al mijn spullen in het kluisje met een slot van iemand anders die ik niet kan openen. Ik wil niet gaan fitnessen want als diegene terug om het slot komt dan kan die bij al mijn spullen.

Dus naar de receptie gegaan en die zeiden dat ze niet zomaar een slot kunnen openen dus dan maar gewacht of er toevallig iemand het slot terug kwam ophalen. Dit was niet het geval, een uur alter was er nog steeds niemand en de fitnes ging bijna sluiten.

Nog maar een keer naar de receptie gegaan en uiteindelijk hebben ze het slot doorgeknipt. Nog even dan maar naar de sauna gegaan, daar heerlijk gerelaxt en terug naar huis gegaan. Volgende keer breng ik wel mijn eigen slot, lesje geleerd.

1. Lijda Wille:
    31 maart 2015
    Hoi karlijn het is te hopen dat je nog een goed cijfer hebt gehaald. Je maakt nogal wat mee he' doe je best maar meer kan je niet doen gr oma
  2. Ma Bianca:
    1 april 2015