Dag 58: 28-02-2015

28 februari 2015 - Calgary, Canada

Vandaag samen met Krista en Katrina weer onze nagels laten doen in de nagelsalon, deze keer gekozen voor een French manicure met een zilver lijntje. Nadat onze nagels klaar waren even gestopt bij Macdonalds om wat te eten en daarna terug naar huis.

Terug thuis ingelogd op de website van Mount Royal en mijn cijfers stonden online, een 8.6 voor mijn individuele presentatie en een 7.8 voor mijn Global Business Environment toets, hier ben ik erg blij mee!!.

Terug naar huis om iedereen op te halen. Nathan is 22 februari jarig en Luke 5 maart, en ik neem ze dit weekend mee uit bowlen voor hun verjaardag. Het bowlen is erg leuk, ze hebben hier een anders soort bowlen dan ik gewend ben. Het heet 5 pin bowlen. Je hebt 5 kegels en een klein balletje. De bal heeft geen gaten dus je gooit het balletje en probeert alle kegels om te krijgen. Elke beurt heb je drie kansen. De eerste kans is de meeste punten waard, dus daar moet je de meeste kegels raken.

1. Lijda Wille:
    17 maart 2015
    Hoi karlijn
    leuk he je hebt wel naar je zin . Geniet nog maar even het begint al opte schieten.
    Groetjes oma.