Dag 47: 17-02-2015

17 februari 2015 - Vancouver, Canada

Op naar de vancouver tower, deze is 160 meter hoog! Prachtig uitzicht over heel de stad. Heerlijk van het uizticht genoten en veel foto’s gemaakt. Daarna geluncht bij de Dutch, een Nederlands restaurant. Pannenkoeken en bitterballen, lekker hoor!! Pannenkoeken kan je hier ook kopen en natuurlijk zelf maken, bitterballen kennen ze helaas niet dus dat was echt even genieten!

Na de lunch naar een beroemde ijssalon gegaan. Het was best ver weg van downtown maar het was prachtig weer dus lekker gewandeld, zo zie je ook veel meer van de stad dan als je alles per bus doet. Er waren maar liefst 218 soorten ijs. Uiteindelijk toch gelukt om 2 smaken te kiezen. Er waren ook hele vreemd soorten ijs zoals japaleno. Wat een erg pittige peper is. Je kon samples proeven. Dus natuurlijk veel geproefd voordat ik m’n keuze heb gemaakt, inclusief de japaleno. Het is erg pittig, je kan dat geen ‘genieten’ van je ijsje noemen. Zelfs de ijscups worden hier met de hand gemaakt. Echt een hele leuke winkel.

Daarna naar een restaurant in de coal harbor gegaan om te dineren en door de winkelstraat gelopen. Ze verkopen hier onesies, pyama’s uit 1 stuk. Die zijn echt leuk! Ik wil er een voordat ik terug naar huis ga.. Vroeg gaan slapen want morgen gaan de wekker al om 3.30. de bus vertrekt om 5.50 naar Seattle. Whoehoee excited!!