Dag 17: 18-01-2015

18 januari 2015 - Calgary, Canada

Vandaag met Krista en Peter mee naar de kerk gegaan. Na de kerk terug naar huis om samen te lunchen met Krista’s ouders, vrienden van haar ouders en de rest van de familie.

Na de lunch op naar Nathan’s kamer om mijn mini assignment over hydraulic fracturing te maken. Bijna 1,5 bezig geweest en niks nuttigs kunnen vinden. Alle websites moest je voor betalen en pdf’s waren niet beschikbaar. Dus ging ik terug naar beneden en iedereen vroeg of het was gelukt maar dat was het niet dus Peter ging met me mee keken en gaf me een aantal websites en tips.

Nu snel mijn tas pakken want we gaan dineren bij Jennifer en Kevin, eerst Elisabeth ophalen op campus, dan Luke ophalen van een verjaardagsfeestje en op naar Jennifers en Kevins huis.

Aangekomen bij Jennifer en kevin mijn laptop weer opgestart om verder te gaan met mijn opdracht. Nog een aantal goede links gevonden maar nog geen tijd gehad om het uit te typen.

Etenstijd.. gezellig met iedereen samen dineren. Na het eten familie foto’s gemaakt. Krista bracht mij en Elisabeth naar huis. Onderweg nog even naar de supermarkt gegaan. Eenmaal thuis aangekomen naar Elisabeth’s appartement gegaan, samen huiswerk gemaakt. Eindelijk mijn opdracht afgemaakt en naar huis, tijd om te gaan slapen