Dag 80: 22-03-2015

22 maart 2015 - Calgary, Canada

Opgestaan en ontbijt gemaakt. Daarna gedoucht en Dhilery moest nog douchen. Het was bijna tijd, ze kwamen ons om 11 uur ophalen bij mijn huis. Dus naar huis gelopen om mijn camera op te halen en dat was precies getimed :).

Dhilery opgehaald bij de bushalte van east residenes en op naar Drumheller. Onderweg gestopt bij een tankstation en Tim hortons gekocht. Momenteel is er een wedstrijd gaande die roll up the rimp heet. Hier rol je het bovenste gedeelte van je beker om en daar staat dan of je een prijs hebt gewonnen of niet. Ik heb een gratis donut gewonnen, jeej!

Het is een erg leuke dag van alles gedaan. Eerste stop was onderweg naar Drumheller bij een rivierbedding, erg mooi hier! Om naar deze locatie te komen moest je over de secundaire snelweg rijden en het had gisteren gesneeuwd dus de weg was erg slecht. Het was erg zwaar om fatsoenlijk te rijden, dus Kevin heeft af en toe pauze genomen.

Na deze stop doorgereden naar Drumheller. Daar het informatiecentrum bezocht en een route door de stad gedaan. Naar de thief horse canyon, de suspension bridge en hoodoo 's. Erg veel mooie dingen gezien vandaag. Terug naar huis over de 11 bruggen, dat is ook een route en blijven eten. Katrina en Rachel kwamen ook eten. Varkensrollade met salade.. Terug thuis nog huiswerk gemaakt en daarna gaan slapen.