Dag 79: 21-03-2015

21 maart 2015 - Calgary, Canada

Vanmorgen een ontbijt gemaakt voor Elyse en Dhilery, ei met worst. Daarna gaan winkelen en tussendoor een ijsje gegeten. Het ijsje was een Blizzard, en is erg populair hier.

Naar boston pizza gegaan en daar een voorgerecht en pizza gegeten. Terug naar huis om te gaan klaar maken voor Marquee, een club. Deze avond was er gratis entree en wijn in de limousine en bij binnenkomst. Het was een erg goede deal, alleen was er een aantal personen benodigd per limousine. Alles was geregeld alleen toen melden een paar mensen zich af dus was het niet zeker of we genoeg mensen hadden om de tweede Limousine te laten komen dus nog maar besloten om niet om te kleden. Toen kregen we ongeveer 10 minuten van te voren te horen dat alles door kon gaan dus erg snel omgekleed en naar de limousine gesneld.

Eenmaal in de limousine op de rest gewacht en naar de club gereden. Er waren twee limo's besteld maar er waren er drie gekomen. En we wisten niet dat er drie waren dus de limo waar ik in zat was al vertrokken en Leonardo, degene die alles geregeld had was aan het wachten bij de andere limo voor de rest van de groep. Maar de rest van de groep zat al in de derde limo dus die waren ook vertrokken.

In de club was iedereen er behalve Leonardo. Dus hij is met de limo in z'n eentje gekomen. En dan waren we weer compleet. Het is een leuke club. Er is een club gedeelte en en lounge gedeelte. Op een gegeven moment samen met Dhilery en Elyse in de lounge gaan zitten en toen kwam er een dronken Ier bij ons zitten. Je kon hem voor geen meter verstaan en we hadden ook niet zo de behoefte om met het te praten dus naar een paar minuten liep hij weer weg. Nog even naar het club gedeelte gegaan en op naar huis.

We waren met best een grote groep dus 4 taxi's besteld maar naar een half uur waren ze er nog niet.. Gelukkig is er bij de entree een verwarming die warme lucht blaast, dus daar lekker warm gestaan. Het gebeurt hier regelmatig dat je taxi door andere op een eerder punt word opgewacht en ze je taxi 'stelen'. Uiteindelijk maar naar het begin van de parkeerplaats gelopen en daar in een restaurantje even gezeten. Daarna naar buiten gelopen en op een taxi gewacht. Na een paar minuten kwam er gelukkig al in. Naar Dhilery thuis gegaan en daar blijven slapen. Voor het slapen gaan eerst nog even Quasedila’s en pergoys gegeten haha en gaan slapen.