Dag 73: 15-03-2015

15 maart 2015 - Calgary, Canada

Dhilery heeft vanmorgen Mexicaanse soort van chocomel voor me gemaakt, erg lekker haha en kreeg ook een soort snoep wat gemaakt was van fruit. Daarma naar tim hortons gegaan voor een koffie en door naar downtown om een Canadese vlag, ik wil graag dat de mensen die ik hier heb ontmoet iets op mijn vlag schrijven. Deze kan ik dan meenemen naar huis als herinnering. Van downtown door gegaan naar de hockey game. Dat was nog een gedoe want normaal rijd er een trein direct naar de saddledome alleen vandaag reden de treinen maar tot een bepaald punt. Dus vanaf daar ging er een bus naar de saddledome. Aangekomen bij de saddledome, ze waren net het openingslied aan het zingen. Jennifer, Kevin, Luke en Nathan waren er ook en zaten een paar rijen van ons vandaan. Het was Calgary Hitmens, vs Lethbridge. Deze spelers zijn jonger dan 16 maar hebben een grote kans om ooit voor de Flames het professionele team te spelen. Ik zou graag naar een game van hun gaan maar die zijn niet te betalen :0.

De Calgary hitmens hebben gewonnen :).