Dag 72: 14-03-2015

14 maart 2015 - Calgary, Canada

S'morgens naar het pannenkoeken ontbijt geweest in gebouw B van de west residences. Daarna naar downtown gegaan met dhilery en elisabeth. Weesten winkelen, in de hoofdstraat zagen we een groep mensen demonsteren. Na even te hebben gekeken door naar davidstea gegaan, en lekker een thee gedronken. Gelopen naar het sculpture bij de bow en samen met dhilery met de bus naar Edelweiss, de Europese winkel. Krista foto's gestuurd via facebook chat dat ik in de Europese winkel was haha en schijnbaar was ik dicht bij hun dus uitgenodigd om te blijven eten. Met de trein naar Peter en Krista gegaan, daar blijven eten. Peter had brownies gemaakt als dessert, die waren erg lekker. Toen we terug naar huis gingen zater er brownies in m'n tas haha die had Peter erin gestoken. En ik mocht het luchtbed meenemen naar campus omdat ik regelmatig bij Dhilery thuis ben, vooral s'weekends. En dan is het fijner is om daar te blijven slapen in plaats van helemaal terug naar de andere kant van campus te lopen waar ik woon, dat duurt maar liefst 20 minuten. Terug thuis en koekjes gebakken met Dhilery. Dhilery heeft een project met de honden reddings organisatie in Calgary en gaat koekjes bakken. Iedereen die doneert krijgt een koekje.