Dag 42: 12-02-2015

12 februari 2015 - Calgary, Canada

Jaaa vandaag is het dan zover :D ;D op naar Vancouver met het vliegtuig. Maar het vliegtuig gaat pas om 10 uur s'avonds. Eerst nog naar de les, koffers inpakken en dineren.

In de les van vandaag, Principles of Quality Management een reading over cultuur binnen bedrijven gelezen en besproken, en mijn cijfer van mijn 4e quiz terug gehad.
Een 9.. whoehoe :) happy! Nu op naar huis om mijn koffer verder in te pakken. En dan koken, eten en op naar het vliegveld! Excited!!

Het is vandaag echt heerlijk weer! +11 graden, gisteren was het -11. Zo vreemd dat het zo snel kan veranderen. Maar wel lekker een 'warm' dagje tussendoor :)

Om half 11 s’ avonds aangekomen in Vancouver, de vlucht is goed verlopen. Het is hier 1 uur vroeger dan in Calgary dus in plaats van 8 uur tijdsverschil met Nederland, nu 9.

Nu op naar het appartement!
Van het vliegveld naar de trein en dan van het treinstation naar het appartement lopen. Het is echt een luxe appartement. We kunnen zelfs gebruik maken van de hottub en het zwembad. Tijd om te gaan slapen.

1. Lijda Wille:
    13 februari 2015
    Hoi karlijn gefeliciteerd met je goede cijfers. Je doet het hartstikke goed, ga zo door.ik wens je nog een prettige vacantie geniet ervan.
    groetjes van oma en opa
  2. Ma Bianca:
    16 februari 2015
    Nou weer helemaal bijgelezen. Heel leuk Karlijn. Zien uit naar je verslag van Vancouver en Seattle.