Dag 41: 11-02-2015

11 februari 2015 - Calgary, Canada

Vandaag weer een hele dag les! Bij de eerste les Global Business Environment weer 5 minute presentaties gehad. Daarna ging de lesstof of Disneyland en het falen van het uitbreiden van hun parken in het buitenland. Super interessant.

Daarna de les van Sustainable Management gehad, hier hebben we een reading behandeld. Dan weer 3 uur pauze. Ik wil heel graag een trui met MRU erop. Een trui van mijn universiteit :). Ik liep voorbij de bookstore en er hangt een hele mooi bordeaux rode trui. Die kon ik natuurlijk niet laten hangen,,,, superblij met m'n trui! :D
Tijd voor de volgende les, Project Management. Tijdens deze les kregen we de tijd om aan het project te werken, dus geen college.

Na de les samen met Elisabeth vegetarische spaghetti gemaakt. Want zij had nog zoveel verse groente waar ze vanaf moest aangezien we morgen voor 10 dagen naar Vancouver en Seatlle vertrekken. Het was heerlijk, we hebben nog veel over dus morgen zalm toevoegen en het restant op eten.

Een jongen uit Brazilie, Guilherme is vandaag jarig. Voor zijn verjaardag na het eten naar de Sushi bar gegaan. Daar aan paar Garnaal termpura's gegeten. Erg lekker!! Op naar huis en bedtijd..