Dag 25: 26-01-2015

26 januari 2015 - Calgary, Canada

Vandaag bij Global Business Environment zijn de 5 minute presentaties gestart. Erg leuk om te zien hoe iedereen hier zijn eigen invulling aan geeft. Deze les gingen de presentaties over most dangerous places in the world, Coolest snowboarding places, Skating rinks.

De volgende les is Environmental Management and Sustainable Development. Ik heb mijn cijfer terug gehad voor mijn mini assignment... een 10!! Woow echt superblij. Voor deze les moesten we een reading lezen en hebben we een case gemaakt.

Ik heb me opgegeven om vrijwilligerswerk te doen. Je doet dit twee uur per week op een vaste dag en tijd. Vandaag mijn eerste dag gehad. Je zit in het international office en beantwoord vragen van studenten die binnenkomen. Als er niemand is kan je studeren of iets anders doen. Ik krijg binnenkort ook de sleutel van het international office zodat ik buiten openingsuren hier kan studeren.

Op naar Business Negotiations, deze les de review gedaan voor de toets van donderdag. Na de les samen met Elisabeth gekookt, zoals elke avond. Dat is erg gezellig en veel handiger dan voor 1 persoon koken. En s'avonds met een groepje naar Weasselhead gegaan om gezellig wat te drinken.