Dag 15: 16-01-2015

16 januari 2015 - Calgary, Canada

Vandaag weer vrij, tas in pakken want ik ga dit weekend naar Peter en Krista. Maar eerst naar de lunch die is georganiseerd voor de exchange studenten. De directrice van het international office was er, ze kwam zich aan iedereen voorstellen. Op de tafel lag er voor iedereen een pen en Go Canada handschoenen, erg leuk. Samen gegeten, soep met broodjes. Daarna groepsfoto's gemaakt.

De familie uit Prince Edward Island is in Calgary van donderdag tot donderdag. Ik ga ze vandaag ontmoeten. Krista en Sharon halen me op. Sharon is echt een hele lieve vrouw, ze is de moeder van Katrina die ook hier in Calgary woont sinds vorig jaar. Ze woont samen met een vriendin, Rachel.

Eenmaal aangekomen bij Peter en Krista ook Diana ontmoet, de moeder van Peter en Kevin. Ik vind het echt erg leuk om haar te ontmoeten. Mijn vader heeft 38 jaar geleden bij hun op de boerderij een half jaar lang verbleven. Samen met iedereen lasagna gegeten en gekletst. En mijn tas gepakt om morgen naar banff te gaan, super excited. !!