Dag 107: 18-04-2015

18 april 2015 - Calgary, Canada

Vanmiddag opgehaald door Krista om onze nagels te laten doen, daarna naar cosco gegaan. Dat is een supermarkt en die is echt gigantisch! Je kan het vergelijken met een distributiecentrum in Nederland, zo groot en ze verkopen hier echt alles.

Daarna koffie gehaald bij Tim Hortons en naar Krista thuis gegaan om te eten. Na het eten naar Wallmart met Krista en daar nog wat extra sokken gekocht. Televisie gekeken en ondertussen gecommuniceerd met mijn groepsgenoten voor het groepsproject van Environmental Management.

De groep bestaat uit totaal 5 personen waarvan er twee zich alles willen toe eigenen en niets me de rest van de groep delen. In het begin kon iedereen kiezen welk deel hij ging doen dus ik koos voor de assesment en de conclusie. Zodat ik ook een deel onderzoek kon doen.

Een week later hadden we les en de les was ingericht om aan het groepsproject te werken maar mijn groepsgenoten waren er niet. Dus dan maar naar huis gegaan en mijn groepsgenoten een berichtje gestuurd. Een van mijn groepsgenoten woont tegenover mij en ze had daar afgesproken met een andere groepsgenoot, dus ik ging daar ook naar toe.

In plaats van de afgesproken taken uit te werken hadden ze alles omgegooid en hun twee namen bij de belangrijkste delen gezet. Ik stond alleen op de samenvatting en de introductie. De andere groepsgenoten waren ook van hun taken afgehaald en naar minder belangrijke en grote taken gezet, dus dat was een beetje vreemd.

Ik vroeg ook of dit alles was wat ik moest doen aangezien het niet veel is in vergelijking met hun, maar dit was dus blijkbaar mijn taak. Voordat ik mijn taak kon uitvoeren moest ik alle delen van het rapport hebben zodat ik een samenvatting kan schrijven. Meerdere malen hierom gevraagd, de dag voor de deadline er nog een keer om gevraagd omdat er nog niks was gedeeld met de rest van de groep. Maar ze wilden het niet geven en hadden er voor gezorgd dat ze alles zelf al hadden uitgeschreven. Ik weet niet waarom ze anderen niks willen laten doen, heb praktisch niks voor dit project kunnen doen. De andere groepsgenoten vinden het ook maar een beetje vreemd. Hoop maar dat het goed komt, eindelijk s' avonds laat kreeg ik project toegestuud. Heb het doorgekeken en het ziet er opzich wel oke uit. Daarna gaan slapen.