Dag 7: 08-01-2015

8 januari 2015 - Calgary, Canada

Vandaag de eerste lesdag!

Ik heb op maandag en woensdag van 9.30 tot 10.50 het vak Global Business Environment, van 11.00 tot 12.20  Environmental Management and Sustainable Development en van 3.30 tot 4.50 Business Negotiations and Project Management. Op dinsdag en donderdag heb ik 1 les van 2.00 tot 3.20, Principles of Quality Management.

De campus heeft meerdere gebouwen. Het hoofdgewbouw, het EA gebouw (arts), het EB gebouw (Business), het EC (Continuing). Ik heb al mijn lessen in het EB gebouw. Het is maar ongeveer vijf minuutjes lopen vanaf mijn kamer naar het Business gebouw.

Gelukkig begon mijn les van vandaag pas om twee uur dus kon ik goed uitrusten na het avontuur van gisteren. De eerste les gevolgd van het vak Principles of Quality Management. De docent is echt heel aardig en de vakinhoud is interessant.

Ik vind het erg fijn dat je van te voren al alle powerpoints in kan kijken en al het les materiaal tot je beschikking hebt. In deze les hebben we de outline van de course besproken en mochten daarna naar huis.

Na de les voor het eerst met de bus. De bussen zien er hetzelfde uit als in Nederland alleen zo gek dat ze niet aangeven waar ze rijden en stoppen. Samen met Helena naar Chinook winkelcentrum gegaan. Het winkelcentrum is echt gigantisch. Ze hebben hier een Thomas Sabo winkel!!

Terug naar huis want het is tijd voor het eerste feestje maar eerst even naar de drankwinkel. Gelukkig was het feestje in hetzelfde gebouw dus hoef ik niet de kou te trotseren.. Het was erg gezellig, veel nieuwe mensen leren kennen.