Aftellen!

28 december 2014 - Terneuzen, Nederland

Ik heb me opgegeven voor mijn minor en kon naar heel erg veel landen toe. Canada trok me erg aan en ik heb gekozen voor de stad Calgary. We wisten dat er familie van mijn vader in Canada woont maar we wisten niet dat ze in Calgary woonden. Er wonen twee neven van mijn vader in Calgary. Ik mag de eerste vier dagen bij hun verblijven en ze komen me zelfs ophalen van het vliegveld. Ik heb alleen nog maar met ze gechat maar ze lijken me zo aardig!

Ik heb een dagen aftel app aangemaakt toen ik nog 75 dagen moest wachten tot 2 januari, de dag van vertrek. De dagen gingen snel voorbij. Ineens was het nog maar twee weken. En kwam het afscheid nemen van iedereen wel heel erg dichtbij. Carmen heeft me meegenomen naar een strandpaviljoen en middagje Sluis het was heel erg leuk.

Het was erg snel kerst en oud en nieuw. De dagen doorgebracht met familie en vrienden. Op 1 januari nieuwjaar gewenst bij oma en opa en nog een deel van de familie gezien :)! Van Brian een mok gehad met foto's van Femke en Ronald, Josje, Brian en Caitlin en Thomas en mij. Zo leuk en lief. Dan heb ik ze elke dag heel dicht bij me.

S'avond naar John en Mieke gegaan en daar afscheid genomen van Johnny, Emmy-lou, Matthijs, Selena, Lizzie, en Rene. Het was een erg leuke dag. Op tijd naar bed want de wekker gaat om 05.45

Ik heb al veel gechat met Helena, een meisje dat uit Brazilië komt en met Elisabeth zij komt uit Oostenrijk. Ik kan niet wachten om hun te ontmoeten. Ik heb enorm veel zin om te gaan...