Dag 87: 29-03-2015

29 maart 2015 - Calgary, Canada

Weer aan mijn rapport werken en s'middags naar downtown met Rachel en Katrina. Dhilery ging ook mee, zij pakt de bus aan haar kant van campus en ik aan mijn kant. Mijn bus zou eigenlijk langs Dhilery's kant van campus moeten gaan maar dat deed hij niet. Hij reed anders dan normaal terwijl het wel dezelfde bus was dus dit was een beetje vreemd. Ik had geen idee waar ik uit moest stappen en had ook geen internet om iemand iets te laten weten of om de goede route op te zoeken. Uiteindelijk kwam ik uit in downtown dus daar uitgestapt. Maar ik was niet waar ik zijn moest. Dus Rachel een berichtje gestuurd en gestart met lopen, ik wist alleen niet 100% zeker of ik in de goede richting liep maar ik dacht van wel. Op een gegeven moment nog een berichtje gestuurd toen ik een stuk verder was en Rachel dat dat ze wist waar ik me bevond dus daar blijven wachten.

Na 25 minuten waren ze er nog niet. Ik had het idee dat ik alleen maar rechtdoor moest lopen dus dat voorgesteld en gedaan. En jahoor daar waren ze :D na een heel avontuur elkaar gevonden haha. Een paar minuten later was Dhilery er ook, en ze had Joy meegenomen. Rondgelopen door downtown en davidstea gedronken. Daarna naar een restaurant gegaan, National. We kregen een tafel die in een kamertje zat, als een soort hutje ingebouwd, dat was wel bijzonder. De hele lengte van het restaurant had zulke kleine kamertjes met tafels. Je zit dan afgezonderd van de rest.  Fish and chips gegeten, Terug naar huis terug aan mijn rapport werken..