Dag 75: 17-03-2015

17 maart 2015 - Calgary, Canada

Vandaag is het St. Patricksday.

Naar de les van Principles of Quality Management gegaan en daarna om davids tea gegaan en op naar huis. Toen reden we voorbij een andere davidstea en daar nog een thee gehaald haha.

De thee was gratis vandaag als je groen droeg. Maar had niks groen dus een groene sjaal geleend van m'n huisgenoot. Mn huisgenootjes kwam ook mee en dhilery en caro en Cecy.

Daarna naar weasselhead gegaan en pizza gegeten, de studentendeal. Het is normaal wel een goede bar maar deze keer ging er van alles mis. Ik had pizza besteld met ham, ananas en champignon. En dhilery had ook 3 toppings. Twee toppings krijg je gratis en voor extra moet je  dan 1 dollar voor betalen.

Mijn pizza had geen ham en geen champignons. En bij dhilery klopte het ook niet. Dus gevraagd voor chapmignons en ham. Die kregen we maar de ham was niet in stukjes gesneden en nog koud.

Er was schijnbaar een nieuwe kok die nog ingewerkt moest worden of zoiets dergelijks. Uiteindelijk gaf ze ons een 5 dollar kortingsbon voor besteding een volgende keer. Op de rekening stonden wel 3 toppings gerekend en ze hebben er toch wel 2 van gemaakt.