Dag 70: 12-03-2015

12 maart 2015 - Calgary, Canada

Joy's birthday today, happy birthday girl :D!

Vandaag naar de kapper geweest, een vriendin van Krista heeft een kapperssalon thuis. Het uitleggen in het Engels ging goed en ben blij met het resultaat haha, gelukkig!

Nu snel terug naar huis, maar eerst nog even langs het flessen verzamel punt. Over de hele stad zitten verzamelpunten waar je je lege flessen, blikken en pakken terug kan inleveren en waar je het statiegeld wat je in de winkel betaald hebt terug krijgt. Er staat een rijtje met medewerkers die je ingeleverde spullen tellen en je krijg een uitgeprint bonnetje met de waarde van wat je hebt ingeleverd. Dit bonnetje kan je even verderop inleveren en krijg je uitbetaald.

Heb een drukke dag en het individueel rapport moet vandaag worden ingeleverd. Rond elf uur terug thuis, het laatste beetje van het rapport afgerond. Daarna nog even geskyped en naar de les gegaan. Na de les naar de fysio gegaan voor mijn enkel.

Nu klaar maken om naar Moxie's te gaan, een restaurant in 17th street downtown. We gaan hier naar toe voor Joy haar verjaardag, en na het eten gaan we naar een club toe. De club heeft gratis entree tot 22.00.

Het eten het Moxie's is heerlijk, en we hadden een erg luxe tafel met een leren bank. Gestart met sushi wraps, als hoofdgerecht biefstuk en nagerecht een cheesecake. Sommige toetjes kwamen erg laat, dus het was erg spannend of we de bus gingen halen, iedereen ging alvast tussendoor afrekenen en de andere waren nog aan het wachten op hun toetjes terwijl we al over 10 minuten moesten gaan.

Uiteindelijk op tijd klaar, snel naar de bus gegaan. Alleen het was niet duidelijk waar we er uit moesten dus maar gegokt. Het was nog best ver rennen haha van de bushalte naar cowboys en we hadden maar 5 minuten.

Vlak voor 10 in cowboys, eerst door de security check en paspoort controle daarna je jas ophangen en dan pas kan je in de rij gaan staan voor de ingang. Er stond ook nog een behoorlijke rij. En we waren zelf ook met een grote groep. Bijna de hele groep was binnen, nog 2 mensen te gaan en die moesten betalen. Dus met de groep het gedeeld.

Het was een erg leuke avond, cowboys is een erg leuke club waar ze zowel country muziek als top muziek draaien. Om 0.00 doen ze altijd een aantal country liedjes en bijna heel de club kent die. Is echt leuk om te zien