Dag 65: 07-03-2015

7 maart 2015 - Calgary, Canada

Vandaag met Dhilery naar downtown gegaan voor een schoolopdracht. We moesten drie Mexicaanse restaurants bezoeken om te vragen of ze willen adverteren in de schoolkrant. Twee waren restaurants en 1 was een Mexicaans winkeltje. Het was leuk om te doen, Dhilery heeft Mexicaans snoep gekocht voor ons in het winkeltje, het heet Mazapan. Het is apart, hard van buiten en zacht van binnen en het kruimelt uit elkaar wanneer je een stukje hebt gegeten maar het is wel oké.

Terug op campus hebben we de ingrediënten opgehaald en Chili Concarne gemaakt bij Dhilery en Cecy thuis voor iedereen en s'avonds zijn Dhilery en ik nog naar Gui gegaan en hebben we daar een kaartspel gespeeld.

Je hebt witte en zwarte kaarten. De ene kaart bevat een zin en een leeg gedeelte. Je hebt 10 kaarten in je handen en hiermee moet je de beste invulling vinden voor het lege gedeelte. Alle ingelegde kaarten worden bekeken en de beste en slechte worden eruit gekozen. De beste krijg de vragen kaart en de slechtste krijgt een opdracht.