Dag 44: 14-02-2015

14 februari 2015 - Vancouver, Canada

Vandaag gaan we naar de Capilano bridge. Het is bijna een uur rijden met de bus. S’ morgens vroeg vertrokken want we hebben een gevuld programma vandaag.

Het is hier echt prachtig, je mag niet springen en gek bewegen op de brug omdat het geen vaste brug is, de brug kan bewegen. Dat maakt lopen op de brug wel erg lastig maar dat is ook leuk. Naast de brug waren er nog drie boomhutten die verbonden waren via bruggen. Een soort natuurpark in de lucht, erg gaaf! En een uitzichtpunt. Er is van alles te doen hier!

Na de Capilano bridge zijn we naar Stanley park gegaan en hebben we daar een fiets gehuurd. Heerlijk rond de haven gefietst, dat was erg leuk om te doen!

S’ avonds naar Granville Island gegaan. Heerlijk valentijns dinner gegeten in een restaurant met uitzicht op de haven en de verlichte stad. Erg mooi uitzicht en het eten was heerlijk. Terug naar huis gelopen want het was heerlijk weer en veel te mooi om dan in een bus te zitten.