Dag 33: 03-02-2015

3 februari 2015 - Calgary, Canada

Het is vandaag -15. Maar het ziet er niet zo uit, er ligt wel sneeuw maar de zon schijnt. Het is erg lekker were.

Vandaag weer een les van Principles of Quality management.
Voor deze les moeten we een groepsproject maken. Het eerste deel van het groepsproject is individueel.

We hebben gekozen voor de vervoerderssector. Ieder groepslid moet een bedrijf kiezen en het kwaliteitsproces doorlichten en dit vergelijken met concurrenten. Ik heb gekozen voor DHL.

Vandaag in de les was er een review, om te kijken hoe je als groep ervoor staat, of er problemen of vragen zijn. Wij waren als een van de eerste aan de beurt. Na 20 minuten waren we al weer klaar.

Om 20 over 4 heb ik een afspraak met de fysio voor mijn enkel. Om 4 uur moest ik al aanwezig zijn omdat er allemaal formulieren moeten worden ingevuld. Na alle administratie kon ik door naar de fysio. Het was een heel erg aardige vrouw, ze vond het erg leuk om iemand uit Nederland te behandelen. Ze had nog nooit een student uit Nederland gehad, de meeste studenten komen uit Brazilië, Mexico en Peru.

Ze deed allerlei testen en ik heb 10 minuten aan een apparaat gezeten dat kleine vibraties geeft aan je enkel zodat het bloed goed doorstroomt. Ik heb een aantal oefeningen mee gekregen en volgende week dinsdag is mijn volgende afspraak. Een van de dingen die ik moet doen is het alfabet uitbeelden met mijn voet zodat alle spieren goed worden gebruikt. Het is een verstuikte enkel.

Na de fysio naar Elisabeth, samen naar een event geweest. Het heet fun to start your happy heart. Hier kon je even relaxen, met andere kletsen en er was ook salade. Lekker hoor.

Daarna naar huis gegaan. En Chili Concarne gemaakt voor Elisabeth, Joy en Dhilery. Het was echt lekker!!

1. Lijda Wille:
    4 februari 2015
    Goed gedaan karlijn thomas zit nu bij ons op de koffie het is woensdagavond acht uur groetjes oma en opa