Dag 28: 29-01-2015

29 januari 2015 - Calgary, Canada

Vandaag weer een quiz gemaakt in de les van Principles of Quality Management. Na de les met Cece en haar nicht naar Chinook gegaan om wat spullen te kopen. Na het winkelen terug naar huis. Samen met Elisabeth wraps gegeten. En op naar Cece's en Dhilery's huis voor een spelletjesavond.

We hebben eerst rara wie ben ik gespeeld. Er wordt een memo op je voorhoofd geplakt, aan de hand van vragen te stellen moet je erachter zien te komen wie of wat je bent. Daarna hebben we phase 10 gespeeld, dat is een kaartspel.

Het spel heeft 10 rondes, elke ronde heeft een ander doel. Bijvoorbeeld bij ronde 1 moet je 2 straten van vier maken. Iedere speler krijgt 10 kaarten. Elke beurt moet je een kaart pakken en aan het eind een kaart wegleggen. Zodra je het doel van de ronde waarin je speelt hebt gehaald kan je uitleggen. Dan is het de bedoeling om zo snel mogelijk van al je kaarten af te komen door aan te leggen bij andere dingen die al kaarten hebben uitgelegd. Zodra je geen kaarten meer hebt mag iedere speler die uit heeft gelegd naar de volgende ronde met een ander te behalen doel. De overige spelers blijven in de eerste ronde totdat ze hun doel hebben behaald.