Dag 13: 14-01-2015

14 januari 2015 - Calgary, Canada

Op naar de les, de lessen van Global Business Environment zijn zo interessant. We kregen een opdracht op.. een 5 minute presentatie. De presentatie bestaat uit alleen maar uit foto’s over een onderwerp wat jou interesseert. Maakt niet uit wat, het mag over alles gaan.

De bedoeling van deze opdracht is om andere mensen te stimuleren om anders naar de wereld te kijken, of om een uitdaging aan te gaan zoals je die nooit zelf had bedacht. De docent heeft zijn wereldtour opgedaan door een van de 5 minute presentaties een aantal jaar geleden.

In de volgende les, Environmental Management and Sustainable Development de eerste opdracht opgehad. Een zogeheten mini assignment. De lesstof van vandaag ging over hydraulic fracturing waar zo ook de opdracht over moest gaan. De deadline is maandag.

Voor het vak Business Negotiations and Project Management hebben we 21 februari een simulatie van een Negotiation met de hele klas. Hiervoor moeten we een groepje van twee vormen. Na de les al meteen een groepje gevormd met Iliana, het meisje dat naast mij zat in de les.