Dag 11: 12-01-2015

12 januari 2015 - Calgary, Canada

Vandaag mijn eerste lessen van mijn andere klassen gehad. Nu heb ik van elke les 1 les gevolgd. Mijn eerste les ging over Global Business Environment, dit vak is echt super interessant. De docent heeft een wereldreis gemaakt per trein en fiets.
Hij hangt zijn lessen op aan de foto’s die hij tijdens deze trip gemaakt heeft.

Na deze les heb ik meteen een andere les, Environmental management and Sustainable Development. Dit is vak is ook echt super interessant. Dan een pauze van 3,5 uur. Naar huis gegaan om lunch te maken en daarna terug voor de laatste les van vandaag, Business Negotiations and Project Management. Dit vak is opgesplitst in twee onderdelen. Het eerste deel van het semester focust op business negotiations. Elke eerste les is een introductie van de outline dus wat er allemaal gaat gebeuren tijdens het semester.

Na schooldag naar Elisabeth om samen te koken. We koken vrijwel elke dag samen. De ene dag in haar appartement en de andere dag in mijn appartement. Ze woont in een ander gebouw maar het is erg dichtbij. Ze is niet alleen mijn kookmaatje maar we hebben ook dezelfde ideeën over reizen en eigenlijk over alles. We kunnen alles goed met elkaar bespreken. En heb tot nu toe elke dag met haar doorgebracht.

Na het eten naar Cece gegaan. Zij is vandaag jarig. Samen haar verjaardag gevierd, het was erg gezellig.